wtorek, 5 listopada 2013

Nowy rozdział.

Witam! 

      Dawno mnie tu nie było. Pewnie zastanawiacie się skąd ten tytuł. Otóż czasami przychodzi w życiu człowieka taki moment, kiedy należy zamknąć poprzedni rozdział i rozpocząć następny. Może się składać na to wiele rzeczy. Nie będę się rozpisywał nad zmianami, które były w moim życiu bo ostatnio było tego zdecydowanie za dużo. Najważniejsze jest to, że z większością już się uporałem. :)

Myśl pierwsza: nie warto stać w miejscu i patrzeć za siebie. To nic nie zmienia, a życie pędzi dalej. Czasami szczęście jest tuż obok, a my szukamy go gdzieś zdecydowanie za daleko lub w całkowicie złym miejscu. 

Druga myśl: nic na siłę. Nie chcesz- nie będę naciskać.

Trzecia myśl: Osiągnę to co chcę. Bez względu na to jak będzie ciężko. Mam ludzi, którzy mi w tym pomagają. Nie wiem jak się im wszystkim odwdzięczę.  

Czwarta myśl: Nikt mi nie będzie mówił co ma wpływ na moje życie. Na swoje życie mogę mieć wpływ tylko i wyłącznie ja. Trzeba być ''kowalem własnego losu". Wystarczy po prostu spiać poślady i zmienić kilka rzeczy głęboko w sobie, a nie papierach. 

Myśl piąta: Każdego dnia jestem bliżej celu. 


Zatem głowa do góry. Jeśli masz jakiś problem, który wydaje Ci się bez wyjścia- mylisz się. Wszystko da się zrobić. Trzeba tylko chcieć i szukać rozwiązania a nie stać w miejscu i biadolić "jak to jest mi źle" lub ''nie dam rady". Człowiek może wszystko! Musi tylko bardzo tego chcieć. :)


"-WHO AM I?!
-I AM A CHAMPION!!"




Trzymajcie się! ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz